Tilaus- ja toimitusehdot
Tärkeää
Postimyyntiehtojen mukaisesti Nutrolin-verkkokaupasta tuotteita tilaavan tulee olla täyttänyt 18-vuotta. Mikäli olet alle 18-vuotias, on holhoojasi tehtävä tilaus puolestasi.
Tilaus
Nutrolin-verkkokaupassa asioiminen on helppoa, vaivatonta ja turvallista. Kun olet valinnut tilaamasi tuotteet, voit valita toimitustavaksi Postipaketin tai toimituksen haluamaasi Postin pakettiautomaattiin. Tämän jälkeen sinun on syötettävä varsinaiset asiakastietosi sekä valittava haluamasi maksutapa.Käsittelemme asiakastietoja täysin luottamuksellisesti eikä niitä luovuteta ulkopuolisten käyttöön.
Tilauksen tehtyäsi saat tilausvahvistuksen. Saat edelleen erillisen sähköpostin, kun tilauksesi käsitelty ja lähetetty.
Seurantakoodin lähetyksen seuraamista varten saat Postin lähettämästä sähköpostista.
Markkinointi
Tilatessasi annat Olini Oy:lle oikeuden lähettää sinulle markkinointiviestintää sähköpostitse samanlaisista tai samankaltaisista tuotteista. Sinulla on mahdollisuus ja oikeus milloin tahansa peruuttaa tietojesi käyttäminen markkinointiin tai vaatia niiden poistamista ilmoittamalla siitä meille sähköpostitse: info@nutrolin.fi tai soittamalla +358 10 8392 100. Sinulla on myös mahdollisuus peruuttaa suoramarkkinointiviestien vastaanottaminen jokaisen vastaanottamasi markkinointiviestin yhteydessä.
Hinnat
Tilattavien tuotteiden hinnat näkyvät verkkokaupassamme. Kaikki hinnat sisältävät 14% tai 25,5% arvonlisäveron. Toimituskulut ovat kaikissa tilauksissa 6,90-11,90 € ilmaisen tilauksen raja on 20 €. Olini Oy pidättää oikeudet hinnanmuutoksiin.
Maksutavat
Tuotteet on mahdollista maksaa tarjolla olevilla maksuvaihtoehdoilla. Tällä hetkellä palveluntarjoaja on Klarna Oy, joka tarjoaa yleisimpien verkkopankkien sekä luottokorttien lisäksi mahdollisuuden maksaa Klarnan laskulla. Maksunsaajana näkyy tai Klarna Ab.
Lisätietoa siitä, miten Klarnan lasku toimii, löydät täältä: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/miten-klarnan-lasku-toimii/
Klarna uudisti vuoden 2020 alussa myös verkkopankkimaksamistaan asiakasystävällisemmäksi. Lisä tietoa uudistuksesta löydät täältä: Usein kysyttyä
Toimitus
Verkkokaupasta tilatut tuotteet toimitetaan asiakkaan antamien osoitetietojen mukaan suoraan asiakkaan kotiovelle tai asiakkaan valitseman toimittajan noutopisteeseen.
POSTI JA POSTNORD
Kun tilaus on saapunut asiakkaan valitsemaan Postin tai Postnordin noutopisteeseen, saa asiakas tiedon tilauksen saapumisesta tekstiviestillä.
Tuotteiden toimitusaika on 1-4 työpäivää. Jos toimitus viivästyy, lähetämme asiasta ilmoituksen asiakkaalle sähköpostitse.
Toimitamme tilauksia vain Suomeen.
Palautusoikeus
Kuluttajalla on kuluttajasuojalain mukaisesti oikeus palauttaa käyttämättömät verkkokaupasta ostetut tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta pois lukien vastaanottamispäivä. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen on oltava samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa. Palautustilanteissa pyydämme ottamaan yhteyttä info@nutrolin.fi palautusohjeiden saamiseksi.
Reklamaatiot
Vastaanotettuaan tuotteen asiakkaan on hyvä tarkistaa heti, että tuote on ulkoisesti katsoen kunnossa. Mikäli toimittamamme tuote on virheellinen tai vaurioitunut, pyydämme ottamaan yhteyttä joko puhelimitse 0108392101 tai sähköpostilla info@nutrolin.fi ennen tuotteen palauttamista.
Kaikissa muissakin verkkokauppaa koskevissa asioissa voit kääntyä asiakaspalvelumme puoleen: info@nutrolin.fi tai 010 8392100